søndag 25. april 2010

Et brev til Prinsesse Madeleine av Sverige...



Kjære eventyrlige Madeleine!

I 2001 skrev jeg et eventyr om deg. Og senest i mars i år
så fortalte jeg eventyret til mitt publikum under en solo-konsert i Oslo.
Jeg er usikker på om du husker eventyret, så jeg tok det opp så du
kan få høre det her: www.akselkolstad.com/audio - spor 7.
I denne tøffe tiden du går igjennom så ville jeg bare få deg til å smile litt:)
Du vil alltid inspirere Korporal Kolstad, og jeg vil alltid være kjærlig tro mot deg gjennom kunsten!
Jeg er i New York og spiller et par konserter mellom 15 og 25 mai, om du har lyst til å treffes over en kaffe
hadde det vært eventyrlig!

Beste hilsen, din musiske Korporal Kolstad

4 kommentarer:

  1. Det er bare du som kan gjøre dette, Aksel! You´re the man! :)

    SvarSlett
  2. Eventyrlig herlig wonderful. Så fortjener du jo også en ekte prinsesse! :-)

    SvarSlett